Bedrijfsprocessen optimaliseren - Mariëlle Vink

Gelukkige werknemers voor meer verkopen

Merk je dat verkopen achter blijven, dat de omzet stagneert – of zelfs terugloopt – en dat je personeel uitgeblust achter hun computer zit? Let me tell you something. It’s time for some serious changes.

Met oprechte aandacht voor de werknemer én de klant help ik organisaties met het optimaliseren van bedrijfsprocessen, meer verkopen, betere resultaten en explosieve groei. En dat start bij het werkgeluk van je werknemer.

goud

Think again, boss

boss

Veel bedrijven en organisaties zijn in hun enthousiasme té veel bezig om klanten zo goed mogelijk ‘in de grote lijnen’ te bedienen. Terwijl klanten júist op zoek zijn naar verbinding. Ze zijn op zoek naar persoonlijke aandacht, naar een positieve verrassing die zorgt voor een glimlach op hun gezicht. And you know what. Die glimlach kan jouw werknemer aan ze geven.

En dáár zit het ‘m nu net in. Meer (terugkerende) klanten, hoge verkopen en een lekkere omzet begint bij de tevredenheid van je werknemers. Maar dan moet je wel zorgen dat:

Waar blijft die groei!?

Tijd om de processen binnen de organisatie te verbeteren!

Bedrijfsprocessen optimaliseren - Mariëlle Vink

actie

goud

Positieve actie geeft een positieve reactie

Klinkt dat als een uitdaging? Dat is het ook! Maar wel mijn uitdaging. We gaan werken aan de productiviteit, klantgerichtheid en het werkgeluk van je personeel. Dit doen we met volle focus en oprechte aandacht voor je medewerkers. Zij zijn je belangrijkste kapitaal. Elke schakel binnen het bedrijf is cruciaal. Geen één uitgezonderd.

Ik zorg ervoor dat bedrijfsprocessen worden geoptimaliseerd. Hoe ik voor dat ‘verrassingseffect’ zorg? Door creative thinking en buiten de gebaande paden te denken, bedenk ik telkens weer een nieuw en verbluffend concept. Voor je klanten, maar óók voor je personeel. Dat ligt er maar net aan.

Een magische win-win

Ready for some serious changes?

Wil je meer verkopen, betere resultaten en een omzet waar je U tegen zegt? Zie je dat er dingen serieus moeten veranderen binnen de organisatie, maar weet je niet waar je moet beginnen? Met oprechte aandacht voor het personeel én voor de klant help ik je met jouw vraagstuk.