Inzichten en een passend advies
Wil je je organisatie laten groeien, maar lopen de verkopen achter en kun je de vinger niet op de zere plek leggen?
Ik neem jouw organisatie onder de loep, breng bedrijfsprocessen in kaart en geef je verrassende inzichten en een passend advies om jouw organisatie gezond te laten groeien. In klanten, omzet én in werkgeluk van je medewerkers. It starts with the people.
help
help
Je bedrijfsprocessen haperen en resultaten lopen terug
- Haken er weinig nieuwe klanten aan en blijven bestaande klanten steeds vaker weg?
- Ben je de verbinding met je werknemers kwijt en merk je daardoor dat er een hoog verloop in personeel is?
- Lopen de verkopen terug en zie je de omzet per kwartaal dalen?
- Merk je dat werknemers ongemotiveerd zijn en dat ze geen stap extra voor het bedrijf zetten?
- Krijg je maar niet helder waar de energie binnen de organisatie of binnen het team lekt?
- Is het ziekteverzuim binnen je organisatie hoog en merk je dat bedrijfsprocessen haperen?
Oprechte aandacht leidt tot het beste resultaat
Het werkgeluk van je werknemers bepaalt het succes van de organisatie. En niet andersom. Zij zijn je belangrijkste bezit; zij maken het verschil. Het is mijn missie om je inzicht te geven in de ‘knelpunten’ van de organisatie. Ik neem de huidige processen goed onder de loep en breng vastgeroeste gewoontes in kaart. Ik beweeg me als een mystery guest door je organisatie (heen) en zorg ervoor dat de juiste focus en aandacht binnen het bedrijf aangebracht wordt.
kaart
kaart
Bedrijfsprocessen in kaart brengen: het voordeel
- Het wordt in één klap helder waar de knelpunten binnen het bedrijf of binnen een team zitten.
- Je ziet mogelijkheden en kansen om weer in die ‘actiestand’ te komen.
- Je weet hoe je het bedrijf of het team naar the next level brengt.
- Je kunt gericht handelen en weet precies welke stappen je moet zetten om verkoop te stimuleren.
- Je krijgt bevestigd wat je waarschijnlijk al voelde, maar waar je nooit precies de vinger op hebt kunnen leggen.
- Je weet precies welke vastgeroeste gewoontes en bedrijfsprocessen wel wat olie kunnen gebruiken.
Let’s meet!
De exacte stappen naar meer verkopen en meer omzet zijn bij elk bedrijf anders. Wil je weten waar bij jou de energiekraan lekt? Plan dan een afspraak met me in! En pssst… niets tegen je personeel zeggen. Een mystery guest is niet voor niets mysterieus!